כבר למעלה מ 20- שנה אני עוסקת בשיווק ומכירות פרויקטאליות בתחום הבנייה, בעיקר פרויקטים במגזר
המסחרי (משרדים, בתי דיור מוגן, אוניברסיטאות, מכללות ועוד). שנותיי בתחום הוכיחו לי כי זכייה בפרויקט
הינה תוצאה של תהליך מקצועי ומובנה, הכרוך בניהול יסודי של כל שלבי השיווק והמכירה. לקוחותיי נהנים
מליווי אסטרטגי מקיף ואיכותי, פתרונות מעשיים ויצירתיים, וניהול שיווקי חכם אשר מספק תוצאות. אך מעל
לכל – הם נהנים מיחס אישי ומידיעה כי יש להם על מי לסמוך!
עולם הפרויקטים הוא מורכב ותחרותי. חברות העוסקות בתחום הבנייה על כל רבדיו (תכנון, ניהול, פיקוח
ואספקת חומרי גמר הנדרשים להקמת פרויקט), מתמודדות בשנים האחרונות עם תחרות מאתגרת ומתוחכמת
המקשה על זכייה בפרויקטים. תחרות זו כוללת עבודה יסודית ושיטתית לאורך כל התהליך – איתור הלקוחות,
השקעת זמן ומשאבים רבים במיתוג, דרך יצירת קשרי עבודה ושיתופי פעולה עם אנשי מקצוע בתחום ועד ניהול
ובקרה של הפרויקט לאחר הזכייה